Diagnostické přístroje, testery a zkoušečky
Kategorie věnovaná diagnostickým přístrojům a testerům je velmi obsáhlá. Najdete v ní všechny pomůcky potřebné k tomu, abyste zcela přesně určili příčinu problému, který máte vyřešit. Na výběr máte kompresiometry nezbytné ke změření tlaku válců,...
#ShowMore#
...multimetry různých typů nutné k měření všech elektrických veličin, testery k měření stavu brzdové kapaliny či elektrolytu v baterii, testery k měření tlaku palivových soustav, a mnoho dalšího. V našem obchodě také zakoupíte speciální testery na synchronizaci karburátorů, bez kterých je správné nastavení jejich funkce v podstatě nemožné.
-
Autodiagnostika (OBD2)
-
Kompresiometry
-
Vstřikování / Palivový systém
-
Diagnostika chladícího systému
-
Diagnostika brzdového systému
-
Testery tlaku a podtlaku
-
Motortestery / Diagnostika
-
Stroboskopické lampy
-
Diagnostika klimatizace
-
Multimetry / Zkoušečky elektro
-
Testery baterie
-
Endoskopy
-
Stetoskopy
-
Teploměry
-
Refraktometry
-
Ostatní měřiče a testery
Nejprodávanější

Sada na měření komprese, univerzální pro naftu i benzín, celkem 44 dílů – ENERGY NE00068 Kompresiometr k měření komprese – tlaku dieselových a benzínových motorů. Univerzální,...

Tester komprese – kompresiometr, na měření a diagnostiku kompresního tlaku ve válcích vznětových (naftových) motorů osobních a dodávkových vozidel všech běžných značek, sada 16...

Měřič – tester pro kontrolu tlaku motorového a převodového oleje, univerzální, velká sada v plastovém kufru – QUATROS QS30188 Používá se pro změření tlaku oleje...

Přístroj – tester na diagnostiku vstřikování paliva v dieselových motorech se systémem Common Rail, pro max. 6 válců, v plastovém kufříku – QUATROS QS30183 Speciální...

Moderní diagnostický přístroj, včetně propojovacího kabelu – VCDS VAG-COM MAX. Dodáván včetně nejnovějšího propojovacího HEX V2 USB kabelu, s podporou CAN a rychlé komunikace –...

Dílenský a autoservisní stetoskop, s trychtýřem a kovovou špicí, pro diagnostiku poslechem – QUATROS QS30235. Servisní stetoskop (hobby) určen pro snadnou a rychlou...

Přístroj pro měření nízkého i vysokého tlaku palivového systému koncipovaný pro systémy vstřikování benzínu většiny evropských, asijských i amerických automobilů (jednobodové i...
Automobilová diagnostika
Autodiagnostika je profesionální měřící přístroj, kterým vám umožní napojit se na řídící jednotky všech současných automobilů. Díky tomu máte možnost nahlédnout do palubního počítače přes konektor OBD2 zkoumaného vozu a zjistit, co s vozidlem je.
Poskytne vám například informace o emisích, vypíše a smaže chybové kódy, zobrazí kompletní historii poruch a nastaví interval výměny oleje.
Standardní ruční přístroj
Standardní autodiagnostika auta se vám pohodlně vejde do ruky. Pomocí kabelu ji snadno propojíte s řídící jednotkou a moderní software se postará o to, abyste se dozvěděli vše, co potřebujete analyzovat.
Ovládá se snadno pomocí tlačítek pod obrazovkou, popřípadě se můžete setkat rovnou s dotykovým displejem. Nic navíc dělat nemusíte, program je předem nainstalovaný.
Autodiagnostika jako software
Běžně se také můžete setkat s autodiagnostikou v podobě programu, který jen nainstalujete na vybrané zařízení. Důležité je, abyste si k ní pořídili kabel se správným konektorem, který bude pasovat do zásuvky pod palubní deskou. U většiny nových vozů ale takové starosti nemusíte mít, protože se k nim dá připojit bezdrátově přes Bluetooth. Mezi její další výhody patří možnost využití na více zařízeních. PC autodiagnostiku můžete mít na vašem počítači, tabletu nebo smartphonu. A dokonce v libovolném počtu, takže nainstalováním více verzí získáte chytré řešení pro jakoukoli značku.
Universální vs přímo pro značku
Na podobném principu fungují „ruční“ tzn. universální diagnostiky, které nabízí základní a pokročilé funkce pro více systémů aut. Není u nich ale jistota kompatibility s úplně všemi řídícími jednotkami.
Pokud se jako mechanik specializujete na opravy vybraných typů aut, pravděpodobně budete volit autodiagnostiku přímo pro konkrétní značku vozu, která zaručí bezproblémovou výměnu dat mezi diagnostikou a autem. Oproti universálním modelům se liší také počtem funkcí a možností nastavení, kterých má podstatně více.
Zkratky OBD, OBD1, OBD2
V prvopočátcích žádné světové označení standardů autodiagnostik neexistovalo, výrobci automobilů měli svoje vlastní názvy. To platilo do roku 1996, kdy v Americe začali používat zkratku OBD2. Od roku 2000 (od 2003 diesely) se používá i na starém kontinentu jako označení pro technologický standard evropských vozů. Všechny dříve používané protokoly, nesplňující standard OBD2, se označují jako OBD nebo OBD 1.
Stačí si jen vybrat
Naše nabídka je opravdu bohatá. Přesvědčte se sami, vyberte si autodiagnostiku Škoda, Volkswagen, Ford, Audi, Renault, Peugeot, BMW, Volvo, Mazda nebo Land Rover a další.