Kariéra

Aktuálně obsazujeme tyto pozice:

Asistentka ředitele

Pracujete systematicky a nezaleknete se řešení nových úkolů? Máte reprezentativní a příjemné vystupování? Výborně, jste náš člověk! Pro náš dynamicky se rozvíjející e-shop MojeDílna.cz hledáme novou kolegyni na pozici asistentky ředitele/jednatele firmy.

Co budete dělat?

Čeká vás především administrativa. Budete například řešit běžnou agendu, uzavírat smlouvy s novými zaměstnanci, zajišťování firemních akcí, starat se o chod kanceláře jednatele firmy od A do Z a spravovat datové schránky. Budete mít na starosti také správu docházky zaměstnanců a vůbec vše, co k podobné pozici patří.

Co bychom chtěli, abyste uměli?

Hledáme především zodpovědného člověka, který za svoji práci umí přijmout zodpovědnost a zdárně dotahuje věci do konce. Samozřejmostí je práce s počítačem (MS Office – Word, Excel atd.). Do našeho týmu hledáme kolegyni, která se nebojí nových úkolů a dobře mezi naši přátelskou partu zapadne.

Praxe není potřeba, se vším Vás seznámíme a zaškolíme.

A co vám nabídneme zase my?

Především fajn práci s flexibilní pracovní dobou standardně na 8hodin, lze se domluvit i na 6h/denně, a to pouze během týdne. O víkendech a svátcích jsme doma s našimi blízkými. Pracovat budete v příjemném, mladém a dynamickém kolektivu stabilní a zavedené menší firmy, kde si tykáme, chodíme spolu na pivo či bowling a kde nejste jen jedno z mnoha anonymních čísel. Jednáme seriózně a na rovinu, protože nejen zákazníků, ale i zaměstnanců si samozřejmě ceníme. Také díky tomu netrpíme fluktuací pracovníků, ale lidé u nás pracují dlouhé roky. Čekají na vás i zvýhodněné ceny firemních produktů.

Nástup: nejlépe IHNED

 

Pár dalších informací, které by vás mohly zajímat:

Místo pracoviště: Vodařská 126/17, Brno – Horní Heršpice

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek (HPP)

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Mzda: 25 000 – 34 000 Kč/měsíc (hrubého)

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala Vás naše nabídka? Super! Pošlete nám, prosím, svůj životopis na emailovou adresu fakturace@mojedilna.cz. V případě, že nás Váš materiál zaujme, budeme Vás do 14 dní kontaktovat.

 


Fakturant/ka, pomocná účetní

Vyznáte se v podvojném účetnictví, rozumíte fakturám a platbám? Umíte si udržet ve věcech pořádek, pracujete systematicky a je na vás spolehnutí? Skvěle, jste náš člověk. Pro náš neustále se rozvíjející e-shop MojeDílna.cz přijmeme nového kolegu či kolegyni na pozici účetní – fakturant/ka.

Co budete dělat?

  • Budete především pracovat v účetním systému Pohoda - zadávat přijaté faktury, zpracovávat bankovní a pokladní doklady, kontrolovat a připravovat pro naši účetní doklady před podáním k DPH a další související činnosti. DPH a mzdy není vyžadováno, to obstarává naše externí účetní.
  • Čeká vás také posílání měsíčních výkazů na Intrastat.
  • Úzce budete spolupracovat se skladovým a obchodním oddělením při řešení běžné agendy.
  • Dostanete se i ke zpracování měsíční docházky zaměstnanců, data následně předáte mzdové účetní.
  • Setkáte se také s obvyklou firemní administrativou.

Co bychom chtěli, abyste uměli?

  • Na tuto pozici je potřeba znát alespoň základy podvojného účetnictví.
  • Znalost účetního systému Pohoda je výhodou.
  • Výhodou je také znalost výkazů Intrastat, ale není podmínkou.
  • Musíte také umět pracovat systematicky, mít neustále ve věcech pořádek a umět přijmout za svoji práci odpovědnost. Tato pozice je velmi samostatná.
  • Rádi bychom také spolupracovali s někým, kdo je flexibilní a ochotný učit se novým věcem.
  • Hledáme někoho, kdo zapadne do našeho přátelského týmu.

A co vám nabídneme zase my?

Především fajn práci v jednosměnném provozu, a to pouze během týdne. O víkendech a svátcích jsme doma s našimi blízkými. Pracovat budete v příjemném, mladém a dynamickém kolektivu stabilní a zavedené menší firmy, kde si tykáme, chodíme spolu na pivo či bowling a kde nejste jen jedno z mnoha anonymních čísel. Jednáme seriózně a na rovinu, protože nejen zákazníků, ale i zaměstnanců si samozřejmě ceníme. Také díky tomu netrpíme fluktuací pracovníků, ale lidé u nás pracují dlouhé roky. Nabízíme také možnost sebevzdělávání prostřednictvím kurzů a platový růst.

Nástup: Možný IHNED nebo dohodou


Pár dalších informací, které by vás mohly zajímat:

  • Místo pracoviště: Vodařská 126/17, Brno – Horní Heršpice
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek (HPP)
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
  • Mzda: 26 000 – 35 000 Kč/měsíc (hrubého)
  • Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou
Zaujala Vás naše nabídka? Super! Pošlete nám, prosím, svůj životopis na emailovou adresu fakturace@mojedilna.cz. V případě, že nás Váš materiál zaujme, budeme Vás do 14 dní kontaktovat.

 


E-shop – příjem a zpracování objednávek 

Umíte jednat s lidmi, máte příjemné vystupování a komunikace se nebojíte? Dokážete si ve věcech udržet pořádek a pracujete systematicky? Hledáme právě vás! Pro náš dynamicky se rozvíjející e-shop MojeDílna.cz přijmeme nového kolegu či kolegyni na pozici asistent/ka zpracování objednávek.

Co budete dělat?

  • Čeká na vás hlavně komunikace s našimi zákazníky pomocí telefonu, e-mailu a chatu. Budete řešit jejich dotazy ohledně internetových objednávek, kontrolovat jejich správnost a vyřizovat požadavky zákazníků.
  • Hlavní náplní práce je řešení objednávek - tedy příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, nejčastěji přes e-mail (nejčastější řešení - dostupnosti položek, úprava objednávky, storno, nabídka alternativ).
  • Budete také spolupracovat se skladovým oddělením a čeká vás okrajově nějaká ta administrativa, která patří snad ke každé práci.
  • Na tuto pozici nemusíte nutně znát naše produkty. Ohledně nich poradí zákazníkům jiní kolegové ; - ) 

Co bychom chtěli, abyste uměli?

  • Určitě musíte mít prozákaznický přístup a mít slušné a příjemné vystupování a být komunikativní. Na slušném jednání a vztazích se zákazníky si zakládáme.
  • Musíte umět pracovat na počítači, být systematický/á a ochotný/á přijmout za svou práci odpovědnost. Zkušenost s účetním systémem Pohoda je určitě výhodou.
  • Rádi bychom také spolupracovali s někým, kdo je flexibilní a ochotný učit se novým věcem.
  • Velkou výhodou určitě bude zkušenost v call centru, s prací v e-shopu či na obdobné pozici.
  • Hledáme také někoho, kdo zapadne do našeho přátelského týmu.

A co vám nabídneme zase my?

Především fajn práci v jednosměnném provozu, a to pouze během týdne. O víkendech a svátcích jsme doma s našimi blízkými. Pracovat budete v příjemném, mladém a dynamickém kolektivu stabilní a zavedené menší firmy, kde si tykáme, chodíme spolu na pivo či bowling a kde nejste jen jedno z mnoha anonymních čísel. Jednáme seriózně a na rovinu, protože nejen zákazníků, ale i zaměstnanců si samozřejmě ceníme. Také díky tomu netrpíme fluktuací pracovníků, ale lidé u nás pracují dlouhé roky. Čekají na vás i zvýhodněné ceny firemních produktů a vzdělávání v oblasti sortimentu, abyste byli pořád v obraze a platový růst, případně i možnost kariérního růstu.

Nástup: Možný IHNED nebo dohodou
 

Pár dalších informací, které by vás mohly zajímat:

  • Místo pracoviště: Vodařská 126/17, Brno – Horní Heršpice
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
  • Plat: 24 000 – 33 000 Kč/měsíc (hrubého)
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

V případě zájmu pište na fakturace@mojedilna.cz

 
 

 

Skladník – příjem a expedice e-shopu MojeDílna.cz

Umíš si udržet ve věcech pořádek, jsi pečlivý, je na tebe spolehnutí a nebojíš se občasné manipulace s těžkými věcmi? Pojď se k nám přidat! Pro naši prodejnu MojeDílna.cz se specializací na autonářadí a dílenské vybavení, v Brně na Vodařské 17, sháníme na hlavní pracovní poměr (HPP) nového kolegu na pozici skladníka.

Co budeš dělat?

Především budeš balit balíky a chystat zboží pro zákazníky. Budeš také vybalovat zboží, když přijde od dodavatelů a naskladňovat ho do regálů. V případě potřeby tě také nemine trocha pomoci zákazníkům s těžšími nákupy.

Na tuto pozici není nutná bezprostřední znalost produktů – pozice je vhodná i pro lidi bez praxe v oboru. Řidičské oprávnění není potřeba (ani na auto, ani na VZV).

Co chceme, abys uměl?

Musíš být spolehlivý, zodpovědný a mít smysl pro pořádek. K tomu také fyzicky zdatný, protože některé druhy našeho sortimentu jsou poměrně těžké (desítky kilogramů). A samozřejmě bys měl umět aspoň základně pracovat s počítačem, bez toho se člověk dnes už neobejde.

Co ti naopak nabídneme my?

Práci v jednosměnném provozu 8 hodin denně (dle rozpisu v časovém rozmezí mezi 8:00 a 17:30), a to jen během týdne. O víkendech a svátcích jsme doma s našimi blízkými a užíváme si volna. K tomu budeš pracovat ve fajn partě mladších lidí, kteří jsou nejen kolegové, ale i kamarádi. Po práci spolu jdeme třeba na pivo nebo bowling, aspoň jednou za rok se taky sejdeme na grilovačce. Jsme zkrátka menší firma, kde zaměstnanci nejsou jen číslo. Očekávat taky můžeš seriózní jednání, protože nejen zákazníků, ale i zaměstnanců si vážíme.

Nástup: možný IHNED nebo dohodou
 

Pár dalších informací, které by tě mohly zajímat:

Místo pracoviště: Vodařská 126/17, Brno-Horní Heršpice
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek (HPP)
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Mzda: 25 000 – 33 000 Kč

Zaujala tě naše nabídka? Super! Pošli nám, prosím, svůj životopis na e-mailovou adresu fukan.mojedilna@gmail.com. V případě, že nás tvůj materiál zaujme, tě budeme do 14 dní kontaktovat.