Okamžitá výměna a vrácení bez udání důvodu

90 dní na rozmyšlenou i při nákupu na IČO
V Mojedílna.cz věříme, že zákazník je na prvním místě, a rádi děláme věci férově a poctivě. U nás máte na rozmyšlenou klidně až 90 dnů. A když se registrujete , můžete čerpat další nadstandardní výhody a užívat si naše extra služby (jako např. lepší ceny, delší záruku, a další).

Někdy prostě potřebujeme víc času na rozmyšlenou, co si budeme povídat. U nás žádný stres - v rámci nadstandardních služeb, běheme prvních 4 dnů vám pošleme peníze hned zpátky, a když si to rozmyslíte mezi 15. a 90. dnem, dostanete od nás poukaz na další nákup (s platností na celý rok) anebo bonusové body. Stačí se zaregistrovat a máte vystaráno.
Bez zbytečných výslechů a bez kliček a vytáček - u nás jednáme vždycky na rovinu
Jestli vám nesedí typ, barva nebo velikost, nic se neděje. Stačí říct a my vám vyjdeme vstříc. Náš kurýr doručí ten správný kousek a původní hned odveze, abyste měli s výměnou co nejmíň starostí. Do 14 dnů posíláme peníze zpět na účet, nebo je můžete dostat přímo na ruku. Bez zbytečných kliček, zkrátka rychle a na rovinu - tak, jak to máme u nás ve zvyku.
Více informací na Reklamace, výměna a vrácení zboží ❯❯
Dopravce Vám přiveze nové zboží a odveze to původní - stačí ho pečlivě zabalit. Přeplatek vám obratem vrátíme na účet, případný doplatek uhradíte dopravci.
Doprava zdarma při výměně zboží
Flexibilní řešení


Hele, zboží musí být nepoužité a nepoškozené a při vrácení Vám vrátíme i náklady za dopravu k Vám, takže zaplatíte jen poslání zboží k nám.
Mrkněte i na naše rychlé bezstarostné reklamace.
Peníze vracíme okamžitě zpět na účet nebo v hotovosti
Rychlé vyřízení
V prvních 14 dnech Vám peníze ihned vrátíme, jestli si to rozmyslíte mezi 15. a 90. dnem, dostanete poukaz na další nákup platný celý rok a v případě registrace Vám hodnotu můžeme připsat jako bonusové body do účtu.
Více informací na Bonusový program ❯❯


Máte dotaz? Neváhejte kontaktovat našeho reklamačního technika!
Jirka Komárek, odborník s bohatými zkušenostmi v pneuservisu a auto-moto segmentu, poskytující profesionální přístup od prvního kontaktu.
Pondělí - Pátek: 8:00 - 16:00
Sobota, neděle a státní svátky - reklamace: ZAVŘENO
Tel.: +420 530 514 843
E-mail: reklamace@mojedilna.cz
Vyhrazujeme si právo neposkytnout služby zákazníkům, kteří je úmyslně zneužívají. Vyjdeme vám vstříc, co to jde, ale když někdo přestřelí a opravdu zneužívá naše služby, musíme přepnout do standardních zákonných podmínek.