Tester vstřikovačů COMMON RAIL - Bosch, Siemens, Denso, Delphi - QUATROS QS30183

Doporučujeme

Výrobce QUATROS

Kód produktu QS30183


Dostupnost ✓ Skladem - ihned k expedici


Původní cena 1 319 Kč

Cena bez DPH 1 036,40 Kč

Cena s DPH 1 254 Kč


+ -

Popis výrobku


Přístroj – tester na diagnostiku vstřikování paliva v dieselových motorech se systémem Common Rail, pro max. 6 válců, v plastovém kufříku – QUATROS QS30183

Speciální přípravek na odhalení ucpání, opotřebení a dalších závad na tzv. vstřicích značek Bosch, Siemens, Denso a Delphi, montovaných do širokého spektra moderních vozidel se vznětovými (naftovými) motory.

Měření se provádí porovnáním průtoku na zpětném vedení (přepadu) vstřikovačů, na které se přípravek připojí pomocí konektorů. Množství paliva odváděného přepadovým vedením musí být přibližně stejné, v případě velkých rozdílů mezi hladinami v testovacích lahvičkách je na místě důkladná kontrola.

 

Upozornění: kufr může být v různém barevném provedení podle aktuální dodávky!

Pracovní postup při diagnostice:

1. Podle typu vstřikovačů instalovaných na vozidle vyberte v sadě odpovídající druh konektorů.

2. Po zvolení správného druhu konektorů odpojte od vstřikovačů přepadové vedení a napojte na něj tester s hadičkami a nádobkami. Po ujištění, že vše je bezpečně upevněno a nehrozí únik paliva, nastartujte motor.

3. Po nastartování se nádobky postupně začnou plnit palivem. Sledujte jeho množství – v případě, že jsou všechny vstřikovače bez závad, budou hladiny přibližně ve stejné úrovni (tzn. jen s minimálními odchylkami).

4. Pokud se množství paliva v jedné nebo více nádobkách výrazně odlišuje od zbytku, je nutné provést detailnější diagnostiku vstřikovače.

5. Po skončení práce vypněte motor a opět propojte přepadové vedení se vstřikovači.

6. Palivo z lahviček opatrně vylijte do připravené nádoby a ekologicky jej zlikvidujte – v důsledku rizika jeho kontaminace nečistotami a následného poškození motoru jej nelijte zpět do nádrže!

Video