Objednávky zasíláme bez omezení. Dočasně máme uzavřenou pouze kamennou prodejnu v Brně, tudíž osobní odběr není možný, prosíme využijte dopravu balíkůnabídky přepravců. Nově nabízíme doručení Expres po Brně.

Pozor: E-shop plně funguje, zavřená je jen kamenná prodejna!

V důsledku pandemie coronaviru Covid-19 a následnému vyhlášení nouzového stavu vládou České republiky v sobotu 14. března jsme nuceni dočasně uzavřít naši kamennou prodejnu v Brně. Náš e-shop ale bez problémů funguje a internetové objednávky normálně a bez prodlení odbavujeme. I v těchto dnech proto můžete objednávat, co potřebujete. 

Podle posledních informací má krizové opatření účinnost do úterý 24. března 2020 do 6:00 hodin. Pokud se nic nezmění, ten den normálně otevřeme v 8:00 tak, jak jste zvyklí. V případě, že by se situace vyvíjela jinak a objevila se například další opatření, budeme vás neprodleně informovat. Sledujte proto hlavně náš Facebook a aktuality, kde se dozvíte nejnovější informace ohledně provozu našeho obchodu. Vládní nařízení se týká téměř všech obchodů s výjimkou těch nejnutnějších, nejsme v tom tedy sami.

Prozatím jsou zrušené pouze osobní odběry na prodejně, ostatní způsoby dopravy zůstávají nezměněny. Nově jsme navíc pro brněnské zákazníky zavedli expresní kurýrní dopravu Messenger SAME DAY. Pokud si zákazník zboží skladem objedná do 11:00, dopravce mu ho doručí ještě ten den, a to v čase od 13:00 do 17:00. Více si o nové službě můžete přečíst zde.

Z důvodu co největšího omezení kontaktů mezi zákazníky a dopravci také doporučujeme platit za zásilky jinými způsoby, než hotovostí, např. pomocí platby předem.

Skladové zásoby máme více než dostatečné. Objednané zboží nám navíc zcela normálně chodí, takže i v tomto ohledu je vše v pořádku. Alespoň prozatím proto není důvod k jakýmkoliv obavám ze zpoždění či stornování dodávek.

Občas se může stát, že se nám nedovoláte a objevím se vám hlášení, že se s volaným číslem nejde spojit nebo že dokonce neexistuje. Chyba není na vaší ani naší straně. Zvláště operátor Vodafone v minulých dnech přiznal problémy s provozem sítě. Proto vás prosíme, abyste svůj telefonát v případě neúspěchu zkusili třeba i několikrát opakovat. Doufáme, že se tuto potíž podaří telekomunikační společnosti vyřešit co nejdříve.

Vážení zákazníci, velmi se omlouváme se za komplikace, ale věříme, že společně vše zvládneme a vše se brzy začne vracet do normálních kolejí. Nenechme se situací příliš rozhodit a přečkejme vše v pohodě.

Přejeme vám všem pevné zdraví.

Váš tým MojeDílna.cz