Reklamace/ Vrácení zboží

Ne vždy může všechno vyjít tak, jak bychom chtěli, a občas nezbude nic jiného, než odstoupit od kupní smlouvy či reklamovat zboží. Aby vše proběhlo co nejrychleji a bez zbytečných komplikací, prosíme vás o trochu spolupráce.

Chci odstoupit od kupní smlouvy

Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy, podle zákonů České republiky (§ 1818, § 1820 odst. 1 písm. f), § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) na to máte jako spotřebitel právo ve 14denní lhůtě. Zákon se nevstahuje na IČ (firmy, podnikatele) i přesto se však lze domluvit na vrácení za určitých podmínek.

Na emailovou adresu info@mojedilna.cz prosíme, zašlete vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy. Formulář se vám zobrazí po kliknutí, můžete si jej pak stáhnout nebo vytisknout. Nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy nám je potřeba zaslat nebo osobně dodat na naši adresu zboží, kterého se smlouva týká.

 

Chci reklamovat zboží

V případě, že chcete reklamovat u nás zakoupené zboží, s dovolením Vás požádáme o spolupráci. Reklamaci lze řešit více způsoby. Buďto nás můžete nejprve  kontaktovat (doporučujeme), nejlépe mailem na info@mojedilna.cz nebo telefonicky na čísle +420 530 514 847 a my vám navrhneme nejvhodnější postup řešení nebo můžete rovnou vyplnit reklamační list a zaslat se zbožím, kterého se reklamace týká. Vše odešlete na naší adresu prodejny. Jakmile zboží dorazí, začneme vše řešit.

 

Pokud si nevíte rady, napište nám na info@mojedilna.cz 

Zboží zasílejte na adresu prodejny: MojeDílna.cz, Vodařská 126/17, 619 00 Brno.